Stiri si comunicate
Modalitati plata factura
Vă reamintim modalitățile de plată a facturii apă/canal SEdC Mioveni: La casieria societății din str. Carol Davila, nr. 4, Mioveni – Argeș
Program casierie SEdC:
Luni: 07.00‐17.00
Marți: 07.00‐17.00
Miercuri 07.00‐17.00
Joi 07.00‐17.00
Vineri 07.00‐14.00
Sâmbătă și Duminică - ÎNCHIS. Banca Comercială Română
a) prin virament bancar în contul RO74 RNCB 0625 1176 2301 0001;
b) La oricare din bancomatele băncii (ATM);
c) scanând codul de bare de pe factură la mașina multifuncțională de plată utilități (ROBOT)
d) prin Debit Direct din contul d-voastră BCR. Raiffeisen Bank
a) prin virament bancar în contul RO20 RZBR 0000 0600 1282 9447
b) prezentând factura de utilități la casieria băncii;
c) la oricare dintre bancomatele băncii (ATM)
d) prin Debit Direct din contul dumneavoastră Raiffeisen Bank BRD GSG
a) prin virament bancar în contul RO59 BRDE 030S V555 2245 0300
b) Prezentând factura de utilități la casieria băncii;
c) prin Debit Direct din contul d-voastră BRD. Banca Transilvania
a) prin virament bancar în contul RO23 BTRL 0030 1202 J393 27XX PayPoint
a) la toate punctele de plată PayPoint (Comision 0)
b) folosind aplicația PayPoint App Un-Doi
a) la toate punctele de plată Un-Doi (Comision 0)
b) folosind aplicația un-doi App
Plata facturi
Plata facturii apă canal prin intermediul aplicațiilor 𝗣𝗮𝘆𝗣𝗼𝗶𝗻𝘁, 𝗨𝗻-𝗗𝗼𝗶 și 𝗣𝗮𝗴𝗼. Simplu și la îndemână!
Aplicaţia "𝗣𝗮𝘆𝗣𝗼𝗶𝗻𝘁"
Aplicația PayPoint și utilizarea ei, este 100% gratuită. Nu există niciun cost sau comision ascuns, nicio limită pe numărul de facturi sau operațiuni efectuate. Aplicaţia este disponibilă pentru descărcare sub denumirea “PayPoint”, în Play Store şi App Store.
Mai multe detalii găsiți aici: https://paypointapp.ro/?page_id=3550
Aplicația "𝗨𝗻-𝗗𝗼𝗶 - 𝗖𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗽𝗹ăț𝗶"
O altă aplicație prin care puteți plăti factura SEdC este "Un-doi Centrul de plăți", care este de asemnea gratuită, nu se percepe comision la efectuarea plăților, și este disponibilă pentru descărcare în Play Store, App Store și App Gallery.
Mai multe detalii găsiți aici: https://www.un-doi.ro/
Aplicația "𝗣𝗮𝗴𝗼"
Am introdus pentru clienții noștri o nouă modalitate de plată a facturii pentru serviciul de apă și canalizare. Aplicația Pago, prin intermediul căreia puteți efectua plăți electronice în mediul online, către diferiți furnizori de servicii, este accesibilă pentru a fi descărcată pe telefonul mobil, prin intermediul Apple App Store și Google Play, în mod direct, sau prin intermediul Site-ului, prin redirecționare.
Mai multe detalii găsiți aici: https://pago.ro/
Modalitati transmitere index
Cum și când transmitem indexul apometrului?
Consumul de apă se stabileşte pe baza înregistrărilor contoarelor de branșament şi constituie baza de calcul a facturii de apă.
În orașul Mioveni citirea contorului de apă se face la distanță, pentru clienții care au apometre cu modul electronic la distanță, sau prin intermediul delegaților noștri acolo unde există tipul vechi de apometru.
Pentru celelalte localități în care suntem Operatorul serviciului apă-canal, indexul contorului este citit prin intermediul delegaților noștri, la fiecare 3 luni, însă poate fi transmis în intervalul 20 - 25 al fiecărei luni, prin următoatele căi:
- prin email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- telefonic (tarif normal), la tel: 0348/445 885, interior 2 (Birou Facturare).
Informatiile care trebuie transmise sunt:
- cod client;
- nume/prenume (cel înscris pe factură);
- adresa completă;
- index nou
Castigatorii tombolei EcoFact 2023
Extragerea câștigătorilor a avut loc vineri, 30 iunie, ora 18.00, pe scena din centrul civic.
Câștigătorii au fost extrași cu ajutorul site-ului http://www.random.org.
Premiile oferite:
30 premii x 300 lei constând în vouchere cadou ALTEX, pentru abonații care au optat pentru primirea facturii prin email după data de 15.03.2023;
10 premii x 300 lei constând în vouchere cadou ALTEX, pentru abonații care au optat pentru primirea facturii prin email înainte de data de 15.03.2023 (pentru răsplătirea clienților fideli care au utilizat serviciul de primirii a facturii electronice, în ultimele 12 luni).
Numele câștigatorilor sunt publicate mai jos. După expirarea perioadei de (eventuale) contestații vă vom contacta pentru intrarea in posesia premiilor..
![]() |
![]() |
Pagina 4 din 86