Stiri si comunicate
Recomandari sezonul rece
RECOMANDĂRI pentru sezonul rece 


Sezonul rece aduce întodeauna probleme la instalațiile de apă. Iată câteva recomandări pentru a evita problemele legate de riscul de îngheț la branșamente și apometre.







Program 1 decembrie
Având în vedere zilele libere nelucrătoare care vor fi acordate săptămâna viitoare în baza sărbătorilor legale, vă anunțăm că în perioada 29 Noiembrie - 01 Decembrie, birourile și casieria societății vor fi închise, urmând ca de joi, 02 decembrie să reia programul normal de funcționare.
- LUNI, 29 Noiembrie - ÎNCHIS
- MARȚI, 30 Noiembrie - Sărbătoarea Sf. Andrei - ÎNCHIS
- MIERCURI, 1 Decembrie - Ziua Națională - ÎNCHIS
La nivelul societății este instituit un serviciu de permanență în scopul intervenției prompte, ce asigură continuitatea serviciilor din domeniul nostru de activitate (alimentare cu apă, canalizare, salubritate sau iluminat public), în toată aria de operare.
Pentru orice problemă ce ține de domeniul nostru de activitate, locuitorii au la dipoziție un DISPECERAT NON-STOP prin numerele de telefon: 0348/457.102; 0736.202.067.

Donatie hrana adapost caini
Ieri, Adăpostul de câini fără stăpân Mioveni a primit o nouă donație constând în 7 tone de hrană uscată. Asociația Stichting Heart 4 Botoșani Strays, care ne-a sprijinit multe ori în ultimii ani, este constant alături de noi și de animalele pe care le îngrijim. Donația a fost binevenită întrucât în perioada rece, hrana câinilor trebuie suplimentată.
Datorită acestor donații periodice, societatea noastră poate investi mai mult în crearea de țarcuri mai spațioase sau în alte facilități, toate menite să îmbunătățească condițiile de trai pentru patrupedele aflate în adăpost, mai ales că foarte multe dintre ele își petrec aproape toată viața aici.
Dorim să le mulțumim pe această cale prietenilor noștri de la Stichting Heart 4 Botoșani Strays.

Dacă nu primim factura apă-canal...?
Cum procedăm dacă nu primim factura apă-canal?
Pentru a primi factura apă-canal emisă, clienții noștri pot opta, la semnarea contractului cu operatorul S.Ed.C Mioveni, pentru una din variantele:


* Pentru comunele limitrofe în care S.Ed.C este Operator, expedierea facturilor se face prin casierul de teren.
* În cazul în care expedierea facturii se face prin poștă sau curierat, Operatorul nu își asumă nicio răspundere dacă documentul de plată nu ajunge la client din motive independente de voința expeditorului.

Conform contractului, Utilizatorul se obligă să se prezinte la punctul de lucru al societății pentru a se informa despre sumele de plată. În această situație termenul de achitare a facturii rămâne cel prevăzut de lege.





Pagina 12 din 82