SEdC Mioveni
Alaturi de comunitate!

Stiri si comunicate

Telefoane utile

  • Tipărire
  • Email
Publicat: 09 Decembrie 2021

Ar putea fi o imagine cu cer şi text care spune „TELEFOANE UTILE OFITERUL DE SERVICIU PRIMĂRIA ORASULUI MIOVENI 0348/455.99 (NON-STOP) POLIȚIA LOCALĂ MIOVENI 0348/445.855 NON-STOP) POLIȚIA LOCALA MIOVENI 02 PRIMĂRIA ORAŞULUI MIOVENI (SECRETARIAT) 0348/450.000; 0348/455.444 0248/260.500 DISPECERAT S.Ed.C. (pentru probleme ce Èin de serviciile apă-canal, iluminat public, ecarisaj, întretinere domeniu public, salubritate, spatii vezi) 0348/457.102 0736.202.067 (NON-STOP)”

Recomandari sezonul rece

  • Tipărire
  • Email
Publicat: 08 Decembrie 2021
RECOMANDĂRI pentru sezonul rece ❄️
🔔 PROTEJAȚI ÎNSTALAȚIILE DE APĂ!
Sezonul rece aduce întodeauna probleme la instalațiile de apă. Iată câteva recomandări pentru a evita problemele legate de riscul de îngheț la branșamente și apometre.
➡️ Blocați accesul aerului rece în căminele de apometre, case de scări, subsoluri de bloc, pe unde trec instalațiile de apă. Asigurarea microclimatului pentru apometrele montate în scările de bloc se poate realiza prin închiderea ușilor, geamurilor, sau la nevoie, înlocuirea acestora.
➡️ Protejați căminul de apometru deoarece înghețul începe prima dată de aici, după care se propagă spre rețeaua interioară. Trebuie ca acesta să aibă capacul închis și să nu se infiltreze apă.
➡️ ATENȚIE: înghețarea contorului determină blocarea lui, ceea ce poate duce la inundarea căminului sau lipsa apei. În acest caz, reparația sau înlocuirea contorului se face pe cheltuiala utilizatorului. Pentru izolarea apometrului se pot folosi materiale termoizolante (polistiren, vată minerală, ș.a.m.d). În cazul apometrelor cu citire la distanță, nu este necesar să se lase liber vizorul aparatelor pentru citirea consumului.
➡️ Izolarea țevilor este, de asemenea, foarte importantă. Dacă aveți montată o chiuvetă în exterior, este neapărat nevoie să izolați țevile.
➡️ Nu folosiţi focul deschis pentru dezgheţarea conductelor!
✅ În cazul în care vă confruntați cu probleme cu înghețul la instalațiile de apă, vă rugăm să anunțați în dispeceratul non-stop al S.Ed.C Mioveni la unul din numerele de telefon: 0348/457.102; 0736.202.067.
 
Ar putea fi o imagine cu text

Program 1 decembrie

  • Tipărire
  • Email
Publicat: 26 Noiembrie 2021
Având în vedere zilele libere nelucrătoare care vor fi acordate săptămâna viitoare în baza sărbătorilor legale, vă anunțăm că în perioada 29 Noiembrie - 01 Decembrie, birourile și casieria societății vor fi închise, urmând ca de joi, 02 decembrie să reia programul normal de funcționare.
- LUNI, 29 Noiembrie - ÎNCHIS
- MARȚI, 30 Noiembrie - Sărbătoarea Sf. Andrei - ÎNCHIS
- MIERCURI, 1 Decembrie - Ziua Națională - ÎNCHIS
La nivelul societății este instituit un serviciu de permanență în scopul intervenției prompte, ce asigură continuitatea serviciilor din domeniul nostru de activitate (alimentare cu apă, canalizare, salubritate sau iluminat public), în toată aria de operare.
Pentru orice problemă ce ține de domeniul nostru de activitate, locuitorii au la dipoziție un DISPECERAT NON-STOP prin numerele de telefon: 0348/457.102; 0736.202.067.
 
 Ar putea fi o imagine cu în aer liber şi text

Donatie hrana adapost caini

  • Tipărire
  • Email
Publicat: 26 Noiembrie 2021
Ieri, Adăpostul de câini fără stăpân Mioveni a primit o nouă donație constând în 7 tone de hrană uscată. Asociația Stichting Heart 4 Botoșani Strays, care ne-a sprijinit multe ori în ultimii ani, este constant alături de noi și de animalele pe care le îngrijim. Donația a fost binevenită întrucât în perioada rece, hrana câinilor trebuie suplimentată.
Datorită acestor donații periodice, societatea noastră poate investi mai mult în crearea de țarcuri mai spațioase sau în alte facilități, toate menite să îmbunătățească condițiile de trai pentru patrupedele aflate în adăpost, mai ales că foarte multe dintre ele își petrec aproape toată viața aici.
Dorim să le mulțumim pe această cale prietenilor noștri de la Stichting Heart 4 Botoșani Strays.
 

Dacă nu primim factura apă-canal...?

  • Tipărire
  • Email
Publicat: 23 Noiembrie 2021
Cum procedăm dacă nu primim factura apă-canal?
Pentru a primi factura apă-canal emisă, clienții noștri pot opta, la semnarea contractului cu operatorul S.Ed.C Mioveni, pentru una din variantele:
✅ prin serviciul poștal sau de curierat la adresa din contract a Utilizatorului sau o altă adresă indicată de către client;
✅ prin email, la o adresă indicată de către Utilizator;
* Pentru comunele limitrofe în care S.Ed.C este Operator, expedierea facturilor se face prin casierul de teren.
* În cazul în care expedierea facturii se face prin poștă sau curierat, Operatorul nu își asumă nicio răspundere dacă documentul de plată nu ajunge la client din motive independente de voința expeditorului.
❗️ Dacă nu primiți factura, nu este un motiv de neplată!
Conform contractului, Utilizatorul se obligă să se prezinte la punctul de lucru al societății pentru a se informa despre sumele de plată. În această situație termenul de achitare a facturii rămâne cel prevăzut de lege.
❗️ Având în vedere contextul epidemiologic actual, S.Ed.C. Mioveni recomandă optarea pentru mijloacele de comunicare electronice, telefonice și poștale.
📑 Informații referitoare la consumul de apă, valoarea facturii sau sold, precum și pentru transmirerea indexului (în cazul comunelor limitrofe în care societatea noastră este operator al serviciului de apă-canal) pot fi obținute prin email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefonic la nr: 0348/445.885, tasta 2.📧📞
 
Ar putea fi o imagine cu text
  1. Exercitiu international in zona de picnic Faget
  2. Servicii vidanjare
  3. Redeschidere acces zona picnic si baza sportiva
  4. Lucrarile saptamanii - 12 noiembrie
  5. Intervenții pentru decolmatarea canalelor colectoare
  6. Lucrarile saptamanii - 8 noiembrie
  7. Se opreste apa
  8. Plan interventii deszapezire

Pagina 12 din 82

  • 7
  • 8
  • 9
  • ...
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • ...
  • 16

Prima pagina

  • Calitatea apei
  • Stiri si comunicate
  • Informatii de interes public
  • Prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal

Factura SEdC

  • Modalitati de plata
  • Factura explicata
  • Estimare si regularizare
  • Factura pe email
  • Neachitarea in termen

Relatii Clienti

  • Contractul Apa-Canal
  • Intrebari frecvente
  • Dispecerat
  • Modalitati transmitere sesizari
  • Tarife
  • Formulare tipizate
  • Servicii conexe – Avize eliberate de SEdC

Dispecerat Non-Stop

Despre

  • Societate
  • Conducere
  • Viziune
  • Misiune
  • Program
  • Contact
  • Cariere

Servicii

  • Apa-Canal
  • Statie de epurare
  • Iluminat public
  • Constructii-reparatii
  • Salubritate
  • Spatii verzi
  • Ecarisaj
  • Transport auto

Servicii diverse

  • Restaurant Club Mioveni
  • Bazin de inot si agrement
  • Baza de agrement Bemo
  • Zona de picnic

Campanii

  • Reducerea risipei de apa
  • Colectare ulei uzat
  • Colectam si reciclam

Înapoi sus

© 2023 Servicii Edilitare pentru Comunitate Mioveni SRL