Luni 7:00 ‐ 17:00
Marți 7:00 - 17:00
Miercuri 7:00 - 17:00
Joi 7:00 - 17:00
Vineri 7:00 ‐ 14:00
Sâmbătă și Duminică închis.
Actele necesare încheierii contractului pentru funizarea/prestarea serviciului de alimentare cu apă/canalizare
Pentru încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciului de alimentare cu apă și canalizare, clientul va depune la sediul nostru din str. Carol Davila, nr. 4, oraș Mioveni, jud. Argeș - parter, Compartiment Contractare Clienți, următoarele documente, în funcție de categoria din care face parte:
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – 𝗹𝗼𝗰. 𝗹𝗶𝗺𝗶𝘁𝗿𝗼𝗳𝗲 (case)
* în funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente.
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗙𝗜𝗭𝗜𝗖𝗘 – Locatari Bloc
*pentru noii abonați se impune prezentarea ACORDULUI de construcție branșament apă și racord canalizare, după caz.
𝗣𝗘𝗥𝗦𝗢𝗔𝗡𝗘 𝗝𝗨𝗥𝗜𝗗𝗜𝗖𝗘
*în funcție de particularitățile fiecărui caz, pot fi solicitate și alte documente.
Pentru detalii suplimentare privind această procedură puteți contacta Compartimentul Contractare (e-mail: contractare@sedc-mioveni.ro sau telefon: 0348.445.855, tasta 5). Încheierea contractelor de furnizare a serviciului de apă și de canalizare se poate face și prin corespondență electronică, prin transmiterea solicitării și a documentelor necesare la același e-mail: contractare@sedc-mioveni.ro